Post by lechondrhinunli on Feb 11, 2022 13:02:47 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Escape: Asylum 2022 version ▞▞▞
Irriterande att om du behöver gå och göra något annat halvvägs genom en nivå så måste du börja den nivån igen. Raderad av den anledningen
Det är roligt men alldeles för många fastnade punkter där man inte kan göra något.
Jag tycker inte att det är ett bra spel för barn. Men överlag är det ett roligt spel
Läderlappen (1986); The Adventures of Batman & Robin; Batman: Hämnd; Lego Batman: Videospelet; Batman: Arkham Asylum; Batman: Arkham City; Lego Batman 2: DC
Skamlig! Avinstallerad eftersom jag vägrar att ha ett faceTwit-konto! Tillåt inte heller åtkomst till mina samtal och personliga data! Det behövs INTE! synd eftersom jag ÄLSKAR den här typen av spel och spenderar mycket per vecka på dem, men jag antar att mina pengar kommer att spenderas någon annanstans!
Jag vet inte
Bra hittills men blir ombedd att granska för tidigt! Går snabbt och smidigt. Förhoppningsvis blir det lite mer utmanande, men som en ganska enkel start för att komma igång. Ge mig inte 5 stjärnor för den här recensionen tho!
Det är ok men det finns mycket bättre där ute
Bra spel men pusslen är för lätta. Dessutom förstår jag inte varför appen skulle behöva dig för att ge den samtalsbehörigheter. Jag nekade uppenbarligen tillståndsbegäran.
Har precis börjat med andra kapitlet. Inga problem än så länge....
Steampunk Teaparty Sweden - Facebook
handlingen och pusslen var fantastiska. Det fanns inga ologiska skäl till hur pusslet ska lösas. Sammantaget ett mycket trevligt och spännande spel
Jag skulle ha gett detta 5 stjärnor men kapitel 10 frös... Jag gick ut och gick in igen flera gånger... kunde inte få ficklampan att röra sig och tipsen fungerade inte. Jag kunde lämna rummet för att gå tillbaka... men när jag kom in igen... fungerade fortfarande ingenting. Var tvungen att avinstallera och förlora tips som jag köpte.
Bra, inte för svårt och inte för lätt. Än så länge!
Spel för Linux - Linuxmissbrukare
Älskar det
Det är väldigt intressant att du måste lista ut sätt och hur man gör tång och det kostar ingenting
Väldigt väldigt intressant än så länge! Pussel är inte alltför komplicerade, men ibland för lätta. Inställningen för asyl-där-chef-doktorn-försöker-något-och-röra-till slut är ingen extraordinär sådan. Men jag personligen tycker inte att denna klyscha är riktigt störande så långt som mitt syfte med att spela spelet är att underhålla mig själv och koppla av samtidigt som jag tränar min hjärna. Tack så mycket för allt ditt hårda arbete!
Minispel är väldigt svåra, du betalar för tips och hoppar över med stjärnor som är svåra att hitta så du måste köpa dem. Så långt rekommenderar inte.
2 kapitel och än så länge så bra 👍🏾😊. Jag älskar mystiska spel och inte en överbelastning av annonser.
Applåder till alla er som tyckte att pusslen var lätta för om du inte är en mästare i kemi (vilket huvuddelen av pusslen involverar) är det svårt. Och tipsen var för vaga för mig och jag var tvungen att hela tiden betala för fler tips. Utöver det var spelet visuellt vackert och historien var engagerande.
Det är ett okej spel det är roligt men det finns så många saker du behöver tips om.
Har precis börjat spelet..hittills har det gått bra..som grafiken. Ok, så när jag spelade spelet gavs tips bara om du köpte dem eller om du gick till Facebook för vad som helst...Jag gillar inte att gå till Facebook för att spela ett spel, bara för att få hjälp.. .vilket slöseri med tid! Synd..spelet hade potential..Jag avinstallerade det.
Mycket bra för ett gratisspel
än så länge är allt bra. Jag har precis startat spelet men jag gillar det. Jag älskar asylaspekten. Jag är en skräckjunky
Coolt
😊
Så svårt att få en stjärna
Jag hatar det, trots att jag inte ens kunde börja spela. Den här handledningen fastnar överallt, första gången den var på stjärnknappen: ingenting hände, så jag spelade ganska bra. Andra gången, efter att jag klickade på den knappen, visade den mig att dela på Facebook. Jag delade det (bara jag), och det fastnade fortfarande. bestämde mig för att ta bort spelet.
Pussel är för lite lätta och nivåerna är för korta. Annars ett roligt spel.
Adventure Escape: Asylum Eventyr fxh
Appen laddar ned alla referensvärden direkt från sjukhusets databas FlexLab och lagrar på din enhet. Du kan även läsa alla
På tok för kort, och för enkelt
ladda ner Adventure Escape Mysteries apk senaste version av Haiku Games - snabbast - gratis - säker för Android-enheter. instängd i en asyl utan minne av
Adventure Escape: Asylum Pakikipagsapalaran srq
Bra än så länge bara på kapitel 1.uppslukande och intressant..kommer att uppdatera när jag spelar mer. Soundtracket är repetitivt och irriterande.
Jag gillar ärligt talat spelet men pusslen jag var tvungen att slå upp ibland för att jag inte är så smart ahahah. Men det var ett trevligt spel överlag och jag rekommenderar det för dem som gillar små berättelser och pussel.
Anständigt, snabbt spel. Tar bara en timme eller två. Fastnade några gånger och var tvungen att googla. Inget dåligt spel
Jag gillar atmosfären det skapar och berättelsen är bra, det gör att man vill ta reda på mer. Plus att du känner dig supersmart när du löser pusslen
Nordisk Panorama Film Festival 2016 Programme [public] by ...
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strategie rlh
Jag älskar det här spelet, det är som att jag spionerar och Nancy Drew i ett, men när jag ska tjäna stjärnor får jag inga. Detta är mycket nedslående.
Nicole Ovesen - Diva Portal
Adventure Escape: Asylum ماجراجویی aqdg